söndag 24 oktober 2010

Award - igen

Har idag fått en award från Anna .
Jag blev så glad över de fina orden hon skrivit om mig och min blogg. Det känns så kul och nästan lite konstigt att det jag skriver läses av helt okända människor. Att dessa människor orkar bry sig om mina problem och vår kamp att bli en liten familj är så rörande. Tack alla!


Nåväl... Awarden går ut på att lägga upp ett favoritfoto och skriva tre saker som står en nära hjärtat och därefter  dela ut awarden till fem andra. 


Foto: Magnus Andersson
Eftersom jag än så länge inte vill visa mitt ansikte helt tydligt på bloggen blev det svårt att hitta någon favoritbild, men direkt visste jag att det skulle bli någon bild från bröllopet. Av de 1100 bilder vi har från bröllopet var det inte många där ansiktet inte syntes så tydligt, men den här bilden som jag valde får symbolisera vår vandring. På bröllopsdagen hade vi börjat tänka på att vi ville ha barn. Att det sedan skulle vara svårt kunde man inte tänka sig. 


Tre saker som står mig när mitt hjärta. 1. Min man naturligtvis. Vad skulle jag göra utan honom?
2. Min familj. Pappa, syster och bror och naturligtvis mamma som spanar på mig från sitt moln.
3. Mina två gudbarn A och H. Ni ger mig glädje i livet. Synd bara att vi inte ses så ofta.


Dessa skulle jag vilja ge denna award: 

Hur ska det gå? 
Nenne
En längtan
Jag är den jag vill vara
Mellan hopp och förtvivlan

Alla  dessa bloggar följer jag varje dag och berörs av varje livsöde. Alla ska vi få uppleva lycka att bli förälder.

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket för awarden! Det känns alltid lika roligt och bra att få en =)

    SvaraRadera
  2. Tack! Vad glad jag blir =)
    Kram!

    SvaraRadera