tisdag 19 oktober 2010

Bättre

Lilla jag, Rebecca och Anna: Tack för era fina kommentarer på mitt förra inlägg. Jag har skrivit det förut men jag skriver det igen. Det är fantastiskt att helt okända människor engagerar sig i min situation. Kommentarerna jag får, men även att se besöksstatistiken värmer. Att så många går in på min blogg varje dag är fantastiskt!

Idag känns det lite bättre. Efter min mörka period igåreftermiddag var jag på körövning på kvällen och även om jag inte var så upplagd för det när jag gick så var det så skönt att komma iväg och sjunga lite.

Snart ska jag iväg till naprapaten och jag hoppas att jag hinner komma hem före reportern. Naprapattid klockan tio och reportern från Svenska dagbladet ska vara här cirka klockan elva. Jag kommer väl se lagom mörbultad ut efter att ha legat på massagebänken i nästan en timme...

1 kommentar:

  1. Det kanske är bra att reportern får se det ;)

    Ha en underbar dag, klart vi bryr oss. Det du går igenom är inget någon av oss önskar vår värsta fiende.

    Take care, kramar

    SvaraRadera