torsdag 20 januari 2011

Äntligen kom ett knä hem att ligga i!

4 kommentarer:

  1. Vilken fin kisse ni har :) Hittade hit via Livet utan Embi. Lycka till med ruvningen nu. De sägs att år som slutar på 1 är bra år, och att 2011 är kaninens år som äver står för tur. Så vi får hoppas att kaninens fertilitet smittar av sig på oss barnlösa!

    Lycka till nu!
    Jag har ruvat 3 gåner under 2010 och skrivit om var dag på min blogg. Blev gravid 2 gånger men fick tyvär missfall båda gångerna. Du är absolut välkommen att kika in på min blogg för att se ifall du känner igen nån symptom. Har för mig att jag börjat få grav symptomer från dag 5, men sen är de olika från person till person!
    Ta hand om dig nu!
    // Denise

    SvaraRadera
  2. Gullig katt ... håller tummarna för dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin katt! Vi har en också men han är lite snål med knägos, han ligger hellre på en egen puff och blir klappad på huvudet. Jag håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  4. Där ser kissen ut att trivas!
    Jag håller fortfarande alla tummar och tår!

    SvaraRadera