måndag 10 januari 2011

Nu gäller det

Jag har nu fått planen för resten av veckan.
På fredag klockan kvart i åtta ska vi vara på plats på Fertilitetscentrum i Göteborg för äggplock. Två dagar kvar att spurta med Puregon och på onsdag är det sedan dags att ta äggmognadssprutan.

Så nu har vi  bokat hotell från och med torsdag. Jag som varit ledig från jobbet sedan nyår kommer att hinna jobba en dag, på onsdag, innan det att dags att vara ledig igen. Folk på jobbet kommer ju bli galna på mig... För mig behöver det inte ordnas vikarie så det är ju skönt i alla fall. Mannen sitter just nu i telefon med jobbet för att ordna så han kan vara ledig.

Nu jävla ska här bli bra ägg som utvecklar sig till bra embryon som utvecklar sig till en superbra bebis!

10 kommentarer:

  1. Önskar dig all lycka till på fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Nu jäklar ska det bli bebis! Nu håller vi tummarna så händerna domnar! Det kommer bli världens bästa bebis!

    SvaraRadera
  3. Tjohooo, härligt!!
    Ja, nu ska det bli bebis hos er, det finns inget annat alternativ :)
    Håller tummarna, det vet du!!

    Många varma kramar

    SvaraRadera
  4. Här hålls det tummar och tassar för fredagen. Nu j-klar ska det gå bra!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna jättehårt! Det skall bli en bebis denna gång =)

    SvaraRadera
  6. Jag håller också tummarna och att allt går bra! Lycka till!

    SvaraRadera
  7. Stort lycka till!!!!
    Håller tummarna, det är eran tur nu!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Jaaa, nu ska det gå bra!! Håller tummarna för er!

    kramar

    SvaraRadera