torsdag 27 januari 2011

Ruvardag 11 - Inget blod, inget blod, INGET BLOD

Jag vet, jag vet... Jag är tjatig, men jag är så nöjd att det fortfarande inte kommit något blod. Visst, det kan komma när man minst anar det, men för varje minut som går utan blod förbättrar chanserna.

Mina två närmare arbetskamrater är nu lika involverade i min ruvning som jag själv är. Varje gång de ser mig undrar de om det kommit blod. Det blir väl att sms:a dom när jag vet resultatet.

Jag hoppas att detta var den sista arbetsdagen som ogravid på ungefär nio månader...

Ett stor och varm kram till alla där ute som håller tummarna!!

13 kommentarer:

  1. Åh så underbart! Nu hoppas vi!! kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skönt! Pustar ut för stunden. Varje gång jag går in på din blogg har jag ett mantra i huvudet - "Inget blod, snälla inget blod, inget blod!" Åh vad jag håller tummarna och ber för er! Hoppas hoppas!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Kikar nyfiket in på din blogg och ser att du redan kommit till ruvardag 11 och utan blod, detta låter ju väldigt lovande :-) Väntar nyfiket på resultatet och håller alla tummar för dig!
    Kram Boblins

    SvaraRadera
  4. Åh vad bra! Spännande :D håller mig uppdaterad och håller tummarna stenhårt. Kram

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna jätte, jätteförsiktigt men ändå hårt!

    SvaraRadera
  6. Såå nervös jag är varje gång jag tittar in här!!! O såå glad är jag att blodet håller sig borta. Hoppas, hoppas!!! Kram

    SvaraRadera
  7. Tack för era kommentarer! Kram till er alla

    Charlotta: Om du är nervös varje gång du tittar in så är jag SKITNERVÖS varje gång jag går på toa...

    SvaraRadera
  8. Det luktar ett fint plus tycker jag:))

    SvaraRadera
  9. ÅH!! Härligt, håller tummarna :)

    SvaraRadera