torsdag 5 maj 2011

Blod hela kvällen

Jag ska inte skrämmas. Blodet kommer "bara" från näsan. Inte så bara egentligen för jag blir ganska mör av det också.

Mannen ringde för en stund sedan till sjukvårdsupplysningen och fick lite tips om vad vi skulle göra. Skulle detta inte hjälpa skulle vi höra av oss igen och då vara tvungna att åka till sjukhuset i Linköping då akuten här i Norrköping inte tar emot näsblodspatienter.

Nu har det dock inte kommit något nytt blod på en liten stund så jag hoppas att det slutat nu.
Jag är ju extra lättblödande då jag tar blodförtunnande mediciner och visst har jag haft blod i näsan förut, men inte att det i stort sätt forsat i två timmar.

3 kommentarer:

  1. Obehagligt, hoppas det ger sig nu.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj vad du skrämdes. Men låter inge vidare med näsblodet heller. Hoppas det ger med sig snart.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det slutade!

    SvaraRadera