lördag 14 maj 2011

Ett ljus för Dutt

30 kommentarer:

  1. Åh stackars er! Jag lider så med er och skickar all styrka jag har. Kram.

    SvaraRadera
  2. Oh vad det här är sorgligt! Jag är så ledsen för eran skull! Ni finns verkligen i mina tankar hela dagarna nu sedan jag läste vad som hänt.

    Fina lilla Dutt, vila i frid.

    SvaraRadera
  3. Så vackert...
    tänker på er hela tiden....kramar i dröser!

    SvaraRadera
  4. Jag tänder ett ljus med för er lilla bebis.
    Tänker mycket på er!
    Varma kramar!

    SvaraRadera
  5. Ta hand om varandra! Kram

    SvaraRadera
  6. Jag tänder ett ljus för er & Dutt här hemma. Ni finns i mina tankar=(
    Jag beklagar & är så ledsen för er.

    Varma kramar!

    SvaraRadera
  7. Tänder också ett ljus för er fina Dutt i kväll!

    SvaraRadera
  8. Här på soffbordet lyser två ljus för Dutt!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  9. Gick in på bloggen efter att inte läst den på ett par dagar och blev helt tom.....

    Vi tänder ett ljus för er lilla dutt och våra tankar finns hos er.

    //
    Robban & Maria - Krokek

    SvaraRadera
  10. Jag är så hemskt ledsen för eran skull! Ni finns i mina tankar.

    Kramar

    SvaraRadera
  11. Va fint ni gjort för er lilla Dutt. Fortsätt blogga, jag tror att det hjälper sorgen.

    Många varma kramar till er!

    SvaraRadera
  12. Lilla bebisen. Så ofattbart svårt. Det brinner ett ljus även hos mig för Dutt.

    SvaraRadera
  13. Hos mig lyser också ett ljus för Dutt. Känner er inte alls men har föjt bloggen sedan plusset. Och det gör så ont i mig, det som hänt er. Kan inte ens föreställa mig hur det känns för er..
    Hoppas och ber att ni en dag ska få ett levande barn.
    Kramar i massor..

    SvaraRadera
  14. Det gör ont när drömmar krossas,så ledsen för er skull..
    Hittade hit från olika bloggar som skrev om ert öde och jag känner hur det gör ont i hjärtat,man skulle aldrig få förlora ett litet barn..

    Många kramar till er..

    SvaraRadera
  15. Ni finns i mina tankar!! Stora styrkekramar!!

    SvaraRadera
  16. Jag tänder ljus för er bebis. Det är svårt att veta vad jag ska skriva trots att jag varit med om att förlora själv. Det är så väldigt tråkigt att det händer. Många kramar

    SvaraRadera
  17. Livet är så hårt! Ni finns i mina tankar. Styrkekramar

    SvaraRadera
  18. Jag sa till min sambo igår när jag inte såg att ni uppdaterat bloggen på någon dag att "jag hoppas hoppas hoppas nu att det inte hänt något". Han vet givetvis inte vem du är, det vet inte jag heller. Men jag har följt dig ett tag & man har verkligen glädjs med er nu under dom här veckorna & nästan hållt andan att allt ska gå bra...

    Men nu, nu tappade jag andan & jag t.om fäller några tårar. Jag är så fruktansvärt ledsen för eran skull! Tänder ett ljus här hemma för Dutt & hoppas att ni på något sätt kan finna styrkan igen.

    *kramar*

    SvaraRadera
  19. Tänker på er, gråter och lider med er, detta är så fruktansvärt.
    Tänder ett ljus för Dutt idag,
    Stor kram, Snigelkatt från Familjeliv

    SvaraRadera
  20. Finaste lill Dutten- Tänker på dig och dina fina föräldrar!
    Skickar massor av kramar

    SvaraRadera
  21. Så fruktansvärt hemskt! Jag lider med dig. Ingen ska behöva gå igenom detta, ingen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du ska få en levande, frisk baby.
    Jag tänker på dig, på er.
    Stor stor kram!

    SvaraRadera
  22. Usch, stackars er! Ville bara säga att jag tänker på er. :(

    SvaraRadera
  23. <3 kramar om så hårt jag kan. Mina tankar går till er verkligen<3

    SvaraRadera
  24. Blir helt gråtfärdig. Hoppas allt går bra på måndag. Kramar

    SvaraRadera