fredag 27 maj 2011

Öppnat - gick bättre än väntat

Dutts tänkta kläder
Idag blev det en riktig innedag då regnet vräker ner ute.
Tog mig kraft att öppna klädpaketet från Usa och det var faktiskt inte lika jobbigt som jag trodde. Jag kunde le och minnas den kvällen då jag beställde tröjorna och bodysarna. En kväll med spänning och förväntan i luften och förhoppningar om att jag och Dutt snart skulle få använda dessa kläder.


Mina tröjor som jag hoppas får användning av senare
Nu har jag klämt och känt på dom en stund och nu hamnar dom i garderober tillsammans med de andra bebiskläderna som jag har köpt.

2 kommentarer:

  1. Jg förstod först inte alls vad du menade med IVF-kläder, men nu hajjar jag =)

    Dom är grymma! Jag tror och hoppas att dom inte behöver stanna i garderoben så länge!

    SvaraRadera
  2. Du är oerhört stark som lyckades öppna paketet och kika på kläderna!! Själv tror jag att jag hade brutit ihop totalt.
    Kram

    SvaraRadera