fredag 6 maj 2011

Vecka 18+0

Nu är det bara två veckor kvar tills jag är halvvägs!!! Jag trodde aldrig att jag skulle komma så här långt.
På torsdag är det dags att se Dutt igen och jag hoppas verkligen att h*n mår bra och vuxit mycket sen förra gången.

Magen växer ju så då borde ju även Dutt växa tycker jag. I övrigt så är jag trött, har huvudvärk och ryggvärk. Ryggvärken har dock blivit bättre under veckan. Antagligen på grund av att jag varit relativt lugn. Sjukgymnasten trodde att värken kunde bero på att diskarna längst ner i ryggen blivit klämda på fel sätt.


Barnet
Nu syns naglar, hår och ögonbryn.
Vikt 280 gram.

Mamma
Du ökar med ungefär ett halvt kilo i veckan, men det är olika från kvinna till kvinna. Magen börjar märkas tydligt nu. Kom ihåg att äta rätt och röra på dig. Promenader är jättebra motion.
Källa: Vårdguiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar