I dagens post låg idag ett brev från försäkringsbolaget som jag ringde i fredag och klagade hos.
I brevet fanns en handskriven hälsning från den tjej som jag pratade med samt blomstercheckar till ett värde av 200 kronor och en värdecheck som vi kan använda ifall vi skulle behöva använda vår självrisk på bilen till ett värde av 1500 kronor.
Jag kan säga att jag blev minst sagt överraskad när jag öppnade brevet och såg innehållet.
Skönt att se att det finns lite mänsklighet bakom de stora bolagen!
SvaraRaderaKram till dig!
Vill bara trycka *gilla*. Tokgilla! Det finns fina människor också!
SvaraRaderaVad fint av dom, blir alldles snyftig!
SvaraRaderaBra gjort av dom att be om ursäkt så fint för deras klumpiga sätt att sköta allt!
Kram
Fint gjort :-)
SvaraRaderaDet finns hopp iaf!
SvaraRaderaJösses!
SvaraRaderaKram Lo
Läser din blogg - men har varit dålig på att skriva kommentarer..., förlåt. Skickar över ett jätte grattis till det lilla livet i magen med. All lycka och värme till er.
SvaraRaderaHärligt också att se att även de s tora bolagen kan "rätta till" sina missar på ett snyggt sätt. KRAM från en Marie
Vad fint! Bra att de visar att de är ledsna över de fel de gjort.
SvaraRaderaKramar!!
Trygg Hansa må vara bland de dyraste men de vet vad goda kundrelationer innebär! Det är värt sååå mycket att få denna typ av bemötande när man klagat, så grattis till det!
SvaraRadera