tisdag 16 februari 2010

Medvetslös

Fattar inte att man kan vara så trött. På jobbet igår var det inte långt ifrån att jag somnade framför datorn??

Misstänker att tröttheten dels beror på min reumatiska sjukdom och dels att jag är så psykiskt utmattad efter två år med bebistillverkning. Jag är så trött så att jag skulle kunna sova en hel dag och natt och ändå vara trött när jag vaknar.
Idag har jag ledig dag och skulle göra så himla mycket, men nu har jag hamnat i soffan och där sitter jag fast.

Jag hoppas så innerligt att jag kan få positiva besked på de läkarbesök som väntar. Då kanske jag kan få lite ny energi.

1 kommentar:

  1. Man FÅR vara trött!
    Och man FÅR ta en vilodag ibland!
    Jag har avlagt ett nyårslöfte för 2010:
    Sänka kraven på mig själv!
    Be om hjälp!

    Jag måste inte klara allt själv och allt måste inte vara tipptoppbäst.
    Det är skönt att inte konstant vara besviken på att jag inte håller måttet nu när min måttstock har en ny skala :-)

    Tips!

    Kramar!

    SvaraRadera