lördag 28 augusti 2010

Inlåst på toa

Klocka 18.00 tar jag mina sprutor varje kväll.
Idag skulle vi har gäster som prick 18.00 ringde på dörren. Inlåst på toa , lite smått stressad, tog jag dagens tre sprutor i rask takt. Sedan var det bara och öppna dörren och vara som vanligt. En väldigt märklig situation.

Andra gången den här behandlingen jag fått låsa in mig på toaletten för att spruta på grund av att vi haft gäster.

Men vad gör man inte?
I morgon ska jag ta sprutorna i lugn och ro sittandes i soffan. Som vanligt.

2 kommentarer:

  1. Det låter jobbigt att hålla allt hemligt för omgivningen. Samtidigt kanske det är pressande om alla frågar hur det går hela tiden.

    SvaraRadera
  2. Snokis: Några kompisar vet och några inte. Ingen av våra familjemedlemmar vet, men nu hoppas vi att vi snart får berätta positiva besked istället!

    SvaraRadera