torsdag 5 augusti 2010

Tillökning i lådan

Var en snabb sväng på stan idag efter jobbet och hamnade på bebisavdelningen på Lindex.
Just nu hade de halva priset på reapriset - nästan lika billigt som på Gekås!
Jag kunde ju naturligtvis inte låta bli utan det blev en pyjamas, två bodys och ett par byxor. Allt till det låga priset av 104 kronor. Så alltså blev det tillökning i lådan under sängen.

Mitt mål är ju att dessa kläder ska användas på vår son eller dotter, men skräcken finns ju naturligtvis att det inte kommer blir så.
Då får jag väl ge bort dom till nån kompis på facebook eller nåt. Varenda en på facebook skryter ju om sin graviditet eller bebisar...

8 kommentarer:

  1. Jag hade också en undanstoppad låda! Det första lilla plagget la jag ner år 2006. Och tänk... nu får jag vika in kläderna i en garderob istället.

    Jag vet precis hur långt bort det känns men kan det hända oss så kan det hända er.

    Jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. ja, det där om facebook och all information om allas barn och graviditeter håller jag verkligen med om. Det blir lite för mycket av det goda ibland. :-)

    SvaraRadera
  3. Så söta kläder! Gillar den med elefanterna.

    SvaraRadera
  4. vad fina kläder! Hoppas verkligen du får användning av dem!

    SvaraRadera
  5. Em: Vad härligt att kunna lägga in kläderna i en garderob. Hoppas så mycket på att jag också får göra det snart.

    Alexandra: Är inte så aktiv på facebook men det räcker att logga in så möts man av massa bebisar.

    Tea och Greengal: Stod länge och tvekade om jag skulle handla, men de var så fina.

    SvaraRadera
  6. Jättefina kläder ! Hoppas, önskar och tror att ni får lyckas !

    SvaraRadera
  7. När ni lyckas ( för det kommer ni på ett eller annat sätt) så är jag helt säker på att du oxå kommer "skryta" om din bebis på Facebook.

    SvaraRadera
  8. Vilka fina kläder! Jag har tänkt många gånger att jag vill köpa barnkläder men aldrig vågat. Jag är så rädd att det inte inte blir något barn någon dag som jag får anväda dem på. Men det är som du skriver, blir det så att man inte får något barn får man väl ge bort dem.

    SvaraRadera