söndag 7 juli 2013

Mammakläderna kommer till användning igen

När jag några veckor efter förlossningen plockade bort mina mammakläder trodde jag aldrig  att de skulle komma till användning igen.

Men. Det kommer dom! Tro nu inte att det är jag som är gravid för så är inte fallet... Utan det är våra kompisar J och M som nu väntar sitt tredje barn. Det var den glada nyheten jag skrev om för ett tag sedan. J och M är de som är faddrar till Olle och vi är faddrar till deras två pojkar.
Så igår när dom var här kom lådan med mammakläder fram igen! Väldigt kul att kläderna faktiskt fick en andra chans.

Olle ser väldigt mycket fram emot att få en lekkamrat som kommer var nästan exakt ett år yngre än han själv då denna lilla bebis är beräknad till 31 december.

Vi är så glada för er skull!

1 kommentar:

  1. Vad roligt :) tänk vad mycket de ska leka med varandra.
    Kram!

    SvaraRadera