onsdag 19 maj 2010

Lugnt

I helgen var vi på landet och träffade lite släktingar. Var hela tiden beredd på att få frågan om barn hela tiden. Helst när vi var hos mannens föräldrar. Frågan kom aldrig som tur var. Vet inte riktigt vad jag då ska svara.

Hos min pappa känner jag inte att den frågan hänger i luften vilket gör att jag kan koppla av mer där. Besökte naturligtvis mammas grav och satte en bukett med gullvivor. Tog också en sväng till havet där det var riktigt skönt. Där var det lugnet innan alla sommargästerna kommer. Bara några styvmorsvioler som blommade.


På söndan fick vi för oss att åka till en lantgård en bit utanför stan som hade lite aktiviteter med bland annat kosläpp. Då jag är uppvuxen på bondgård är det lite speciellt för mig. Det vi inte tänkte på när vi åkte dit var ju alla barn med föräldrar som skulle vara där. Men, men det var trevligt trots att vi var det enda paret i 30årsåldern som inte hade minst ett barn med oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar