fredag 16 juli 2010

Kontrakt skrivet

Har precis kommit hem från mötet med mäklaren och säljarna. Kontraktet för huset är påskrivet så nu är det bara väntan tills vi kan flytta in den 1 april nästa år.

Innan dess ska vi naturligtvis hinna sälja vår lägenhet och det hoppas jag inte ska bli några problem.

Min målbild ser den 1 april ut som följer: När vi träffar mäklare och säljare för att få nycklar så är jag höggravid eftersom vår ivf-behandling i augusti lyckades. Dessutom slipper jag då lyfta tunga möbler vid flytten och kan istället sitta på vår fina altan och njuta!

Det känns som en väldigt bra målbild!!

8 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det blir som du vill. Sen kan ni bara luta er tillbaka och invänta 35-årskrisen.

    SvaraRadera
  2. Låter som bra målbild!

    SvaraRadera
  3. Det låter perfekt =)

    SvaraRadera
  4. grattis till huset och hoppas du får din målbild förverkligad :)

    SvaraRadera
  5. En bra målbild tycker jag också. Idag tog vi oss en smygtitt när vi hade vägarna förbi. Såg jättemysigt ut!

    SvaraRadera
  6. Alla: Ja, jag jobbar verkligen efter den målbilden!

    Charlotta: Hihi, trafiken förbi huset har verkligen ökat den senaste tiden då många släktingar åkt förbi där!

    SvaraRadera
  7. En väldigt bra målbild tycker jag! Massa massa soliga och varma kramar från mig!

    SvaraRadera
  8. Alexandra: Kram till dig också!

    SvaraRadera