tisdag 27 juli 2010

Slut

Nu är den slut. Semestern.
I morgon är det åter dags att sätta sig på bussen och åka till jobbet. Just nu känns det inte alls lockande.
Men. Jag kan inte klara på att jag har haft en dålig semester. Fem veckors ledighet med kanonväder mest hela tiden.
Jag har dessutom verkligen kunnat tänka bort barntillverkningen som var ett av målen med semestern. Kanske blir så när man mitt i sommaren blir husägare.
Tankarna har nu kommit tillbaka lite angående ivf då det nu bara är ca tre veckor kvar till sprutstart.
Sista semesterdagen tillbringade vi på stranden samt i skogen plockandes blåbär. Nu gäller det bara att ladda upp inför morgondagen. Gissar att jag kommer vara helt slut i morgon när jag kommer hem.
Nästa sommar ska jag inte ha någon semester alls för då ska jag vara föräldraledig!!

2 kommentarer:

  1. Och det kommer du vara! Ivf:en kommer fungera! Mind over matter.

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  2. Rebecca: Tack för peppning!

    SvaraRadera