lördag 24 juli 2010

Undrar vad de tänker?

Nu när vi köpt hus kan jag inte låta bli att fundera på vad folk runt omkring oss tänker. Ingen av våra släktingar att frågat varför vi köpt hus, vilket jag faktiskt varit beredd på och till och med svärmor som tidigare ofta frågade om tillökning har varit tyst. Hon kanske tror att hon inte kommer att få några barnbarn från sin yngsta son.

Jag hoppas att våra släktingar snart ska förstå varför vi köpt hus. När vi lyckas, inte om, med nästa ivf-försökt så borde vi kunna berätta att vi ska ha barn när jag fyller år i slutet av september.

3 kommentarer:

  1. Det är väl inte konstigt att köpa hus även om man inte har barn. Skit i vad andra tycker, det är ju ert liv.

    SvaraRadera
  2. De kanske inte vågar fråga?
    Jag håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  3. snokis: Du har så rätt!!
    Ting: Svärmor brukar inte vara feg, men efter att ha snoppat av henne flera gånger tidigare så kanske hon blivit feg ;-)

    SvaraRadera