torsdag 6 december 2012

Tjoho!!

I natt har jag sovit hela natten. I min säng! Dock blev det en lite kisspaus vid femtiden, men annars har jag sovit!! När jag vaknade av min klocka (det var länge sen) hade jag lite ont i huvudet, men inte alls som före Citodon-tiden. Tänkte att den kunde gå över av sig själv, men inte så det blev morgontabletter också. Nu är huvudet bra igen!!

Igårkväll vid åtta ringer telefonen och det är ett landstingsnummer. Då är det läkaren som ringer! Hon hade gått vidare med mina problem till andra läkare och ville nu meddela att jag framöver kommer få en remiss till ögonkliniken för att kolla upp så jag inte har för högt tryck i ögonen, vilket tydligen kan orsaka huvudvärk. Skönt att de tar mina problem på allvar! Sedan ville hon höra lite hur huvudvärken varit sedan jag träffade henne och hon lät glad när jag berättade att jag kände att huvudvärken inte var lika intensiv som tidigare.

Idag blir en lugn dag. På sena eftermiddagen ska vi på den sista föräldragruppsträffen. Den skulle vi haft för cirka två veckor sedan, men då blev den inställd.

7 kommentarer:

  1. Det låter ju toppen, hoppas det håller i sig länge länge!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det känns bättre nu.
    Bra med läkare som tar en på allvar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att du sovit bra!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Underbara nyheter. Då kanske du kan njuta lite mer av gossen!

    SvaraRadera
  5. OM du är orolig för trycket så kan du gå till optikern och be att få mäta trycket. Det är inte skadligt för varken dig eller bebisen!
    Å jag är glad att du mår bättre nu! Hoppas det blir ännu bättre!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Så härligt att höra att du fått sova och kan hämta lite mera kraft :-)
    Visst är det underbart med ersättning från jobbet, vi har också det och det gör ju att dagarna räcker lite längre, man kan snåla lite på dem..
    Kramar från mig och prinsarna!

    SvaraRadera