tisdag 19 oktober 2010

Dagens intervju avklarad

I nästan två timmar var reportern från Svenska dagbladet här och intervjuade oss om den längtan vi känner efter ett barn.
Han antecknade flitigt så jag hoppas att vi sa något vettigt i alla fall...

I och med intervju kände vi att vi på köpet fick en möjlighet att sätta ord på våra tankar om vår längtan till barn. I vardagslivet är det ofta så att man lever utan att sätta ord på sina känslor och tankar.

I morgon är det åter dags att åka till jobbet. Önskar att jag kände mig mer motiverad. Idag var det ett litet möte inbokat angående en utbildning som jag och min kollega ska genomföra med den övriga personalen. Jag bad att vi skulle kunna ta det mötet när jag var på plats, men det hade inte hörsammats utan allt har nu planerats ovanför mitt huvud. Oerhört tröttsamt när jag i våras fick kritik att jag inte var med tillräckligt och utvecklade verksamheten. Hur lätt är det att påverka verksamheten när mötena är när man är ledig? Jaja, orkar inte offra energi på det utan den energi jag har ska jag samla ihop inför ivf-behandlingen som snart sätter igång.

5 kommentarer:

  1. Härligt det kändes bra, glöm inte meddela när artikeln kommer :)

    Lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  2. God kväll i stugan!

    Åh vad spännande och vad starkt av er att ställa upp! När kommer det att publiceras?

    Vad tråkigt att du känner som du gör inför jobbet, men jag förstår helt klart ATT du känner så..


    Varm kram!

    SvaraRadera
  3. Vet inte än när den kommer att publiceras, men kommer naturligtvis att meddela när den finns att läsa!

    SvaraRadera
  4. Gillar att ni ställde upp på intervjun!

    SvaraRadera