onsdag 13 oktober 2010

På ruta ett igen

Idag kom mensen så då är man tillbaka på ruta ett igen.
Men å andra sidan kan jag nu räkna ner till ivf-start. Om det blir som vi planerade på läkarbesöket förra veckan så ska jag börja med nässpray på cykeldag 20, vilket blir den 1 november.

Jag är nyfiken på om läkaren har fått klartecken ifrån Carlanderska att vi får köra ivf hos dom. Jag tycker att hon borde hört av sig om så inte var fallet.

Är helt slutkörd idag och ska nu göra mig i ordning för natten. Lägga mig i sängen med katten på magen och lösa lite sudoku innan jag släcker lampan.

2 kommentarer:

  1. Alltid lika ledsamt att läsa att din mens kommit. Men nu hissar vi upp humöret och hoppas inför kommande ivf där nya steg ska tas som förmodligen kommer göra underverk. Denna gången ska det nog bli en liten bebis!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar o tår jag har för er!!
    Kramar

    SvaraRadera