söndag 27 mars 2011

Både glädje och sorg i bloggvärlden

Den senaste tiden har det varit både glädje och sorg i de bloggar jag regelbundet följer.
Först vill skicka mina varmaste kramar till Carro som inte heller denna gång fick något plus efter den femte ivf-behandlingen.
Varma kramar skickar jag också till Umamma 2011 som i helgen fick veta att att det inte längre fanns några hjärtslag från den lille i magen.
Världen är inte rättvis på något sätt. Många tankar går till er båda.
Att det ska vara så jävla svårt att bli gravid...


Sedan såg jag med glädje att både En längtan och Miraklet fått plus på sina teststickor de senaste dagarna. . Stort GRATTIS till er!
Dessutom ett grattis till Nenne som blev gravid för någon vecka sedan. Hon hade redan börjat sin ivf-behandling, men fick ett spontant plus efter nedregleringen!! Grattis!







1 kommentar:

  1. Tack! Jag är förstås lycklig, men livrädd över att det ska ta slut som för Umamma 2011 - fy fanken vad livet är orättvist.

    Samtidigt hoppas jag att vårt plus gav lite extra hopp bland alla som kämpar- för det bevisar ju att det går att få ett plus, t o m när man minst anar det.

    SvaraRadera