tisdag 29 mars 2011

Totalt flyttkaos och uppfylld målbild

Om jag tyckt att det varit stökigt de senaste dagarna här hemma så är det ingenting emot vad det är nu. Ungefär 40 flyttkartonger trängs med resväskor, möbler, mattor och kassar med olika saker. Vart man än tittar se man saker som står iväg.

I morgon klockan 11 ska vi till mäklaren för att träffa säljarna. Vi får några nycklar och dom får några miljoner av oss...

Resten av dagen kommer att bestå av den målbild som jag satte upp samma dag som jag plussade - Att jag på flyttdagen bara pekar på saker som ska bäras eftersom jag inte ska bära tunga saker då. Tänk att min målbild höll!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att allt såg bra ut med Dutt. Vad kul med flytten! Det är verkligen fantastiskt att bo i hus, vad kul att ni får våren och sommaren i huset =)

    SvaraRadera
  2. Nu hoppas jag verkligen att du håller din målbild, PEKA inte lyfta =)
    Lycka till med flytten.
    Kram!

    SvaraRadera