söndag 18 november 2012

Dagens mage

Idag var det dags för magbild igen och så här ser den ut den här veckan (28+5). På bild och när jag ser den i spegeln såg ser den mycket större ut än vad jag upplever att den är. Visst är den i vägen och det börjar kännas att den är tung när jag rör på mig.

De senaste veckorna har jag tvättat kläder och sängkläder. Mycket små kläder och sängkläder. Jag har fortfarande några maskiner kvar att tvätta, men sedan är det klart och då är det bara att vänta på att Storeman ska komma så att vi får testa alla kläder!!
Det är så underbart att det just är jag som nu får stå och hänga upp alla dessa kläder. Det är till och med roligt att stryka hans påslakan... Annars är inte strykning min favoritsysselsättning precis ;-)

3 kommentarer:

  1. Tänk att det kan vara så trevligt att stryka när det påminner om en efterlängtad ankomst! :-)

    SvaraRadera
  2. Är det naveln man kan skönja? ;) Hahaha, härligt!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, javisst är det naveln. Den har sett ut så där länge, men på dagens bild syntes den väldigt mycket... Jag tror att den exploderar snart ;-)

      Radera