torsdag 14 februari 2013

Present från ett fadderbarn till ett annat

Idag fick vi ett litet paket på posten. Det var från våra kompisar (Olles blivande faddrar) och deras barn (våra fadderbarn). Till oss vuxna fanns en god chokladkaka och till Olle en skallra.
Skallran hade vårt äldsta gudbarn valt ut. När han var tillsammans med mamma i en affär hade han hittat den. Mamma sa att "den där är ju du för stor för, det är ju en bebisleksak". Då förklarar A att den inte var till honom utan till "Anna och M:s bebis".
Fina A. Tack så mycket säger Olle!

Det roliga är att jag gillar den här serien med bebis-och barnprylar. Förra veckan stod jag själv och tittade på denna skallra och de andra prylarna i serien, men köpte aldrig något. Sedan tidigare har Olle en snuttefilt från samma serie.

Idag har vi varit på invägning på Bvc och nu börjar killen bli riktigt stor - 4550 gram och 54 cm. Idag har vi dessutom haft besök av två kollegor från jobbet. Även av dom fick vi present. Tack så mycket!

1 kommentar:

  1. Så lång var jag och så mkt vägde jag (nästan) när jag föddes ;-)

    SvaraRadera