torsdag 2 juni 2011

Dutts nya minnesplats

Tidigare har vi haft ett litet litet runt bord som minnesplats för Dutt, men med tiden har det blivit för litet då vi fått så många kort och blommor som vi vill ha framme.

Idag var vi och handlande en större skänk som nu är monterad i vardagsrummet.

Orkidén till vänster är den jag fick från mitt jobb igår.

Så ikväll kan vi säga God natt till Dutt på hans nya bord.
Säger God natt gör vi varje kväll, ända sedan vi var på ultraljudet. Det har blivit en fin tradition då man kan tillåta sig att gråta en svätt.

6 kommentarer:

  1. Fint!
    Jag har gett dig en award för att jag tycker du verkar vara en sådan stark kvinna.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej...jag kan ju inte säga att jag förstår hur jobbigt detta är för det kan jag inte,..men jag kan bara tänka mig hur fruktansvärt det skulle vara att va i din situation :(
    Undrar dock vad som händer nu? Vad ska ni nu göra? (förlåt om det är liite tidigt att fråga)

    Mvh
    Caroline

    SvaraRadera
  3. Åh, så fint ni gjort det!!

    SvaraRadera