söndag 19 juni 2011

Inget nytt och regn

Idag har verkligen varit en dag då jag varit trött, låg och håglös. Alltså inget nytt under solen. Saken har inte blivit bättre av att det hela dagen har regnat.

Som tur var hade vi bestämt med några vänner att de skulle komma hit och äta mat. Det fick mig att tänka på annat en stund vilket var skönt. Att sitta ute på altanen blev dock inställt på grund av vädret, men grillningen fick M trots allt klara av utomhus...
Vet inte om det är jag eller en tomte...
Min utevistelse idag var när jag skulle hämta sallad och ruccola till maten. Full mundering med regnkläder. Det var bara gummistövlarna som saknades då jag inte äger några såna än. Har upptäckt att det kan vara bra att ha när man bor i hus...

Såg att jag fått en ny följare. Hälsar Du fattas mig nu välkommen!

3 kommentarer:

  1. Har nu suttit och läst en hel del i din blogg. Känner igen så mycket av det du skriver. Det är en tuff tid att gå igenom, fy fanken, det ska gudarna veta...

    Skickar ett stort lass med styrkekramar!

    SvaraRadera
  2. Även om regnet inte alltid är så roligt är det i alla fall en härlig bild på dig!

    Tänker ofta på er.

    Många varma kramar!

    SvaraRadera
  3. Söt du e i regnet :)
    När vi köpte vårt hus så sa grannarna direkt att "ni måste ju ha gummistövlar nu när vi har hus och trädgård". Vi tyckte inte att det var nödvändigt just då men sen bara någon månad senare blev de inhandlade. Kloka grannar...!

    Många kramar :)

    SvaraRadera