söndag 2 september 2012

En liten utlottning

När jag i torsdags hämtade ut gravidboxen på Bigbaby i Häggvik innehöll den förutom gratissaker också ett antal rabattkuponger på både Ica Maxi i Häggvik och på Bigbaby. Alla rabatter är giltiga till och med 31 december 2012. Då vi inte bor i Stockholm har vi ingen nytta av dem. Därför gör jag en liten utlottning här på bloggen. Skriv en kommentar på det här inlägget och meddela vilket eller vilka rabattblad du är intresserad av. Senast onsdag den 5 september klockan 20.00 måste jag ha din kommentar. Ni som brukar skriva som "Anonym" måste skriva under med ett namn/alias annars blir det svårt vid lottning!

Rabattblad 1. På Bigbaby

Rabattblad 2. Ica Maxi Häggvik

Rabattblad 3. Ica Maxi och Apoteket Cura Häggvik

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag bor nära häggvik och skulle bli superglad för blad Nr 2 eller 3 e. Helst tre :)

    Har precis hittat din blogg och håller tummarna för dig :)

    SvaraRadera
  2. Caaarroo (mamma till Alvin)2 september 2012 kl. 23:58

    Jag bor i närheten av häggvik och handlar ofta där när jag ska hälsa på min gamla morfar!

    Jag är intresserad av blad nr 3! Skitbra ju nu nät man är småbarnsförälder!

    Underbart att magen växer och att lilla miraklet mår bra! :) så kul att följa din/er resa på vägen. Sen tror jag att det kommer bli en liten flicka som skulle passa med namnet Clara (just för att ni klarade det här tillsammans) stor kram

    SvaraRadera
  3. Visst är erat lilla liv också ett bonusbarn, jag menade inte att bara för att våra är två så är de ensamma med det. Jag menade mest att de är bonusbarn pga att vi inte behöver göra fler behandlingar, vi fick ju "två och betalade för en"! Väldigt skönt då vi under de andra behandlingarna inte ens sett ett plus...
    Erat liv är ju bonusbarn på ett annat sätt, främst med tanke på att ni aldrig behövde starta behandling nu!
    Vi har ju längtat lika länge så det är väl inte mer än rätt att det blev vår tur nu hur våra barn än blev till :-)

    SvaraRadera
  4. Hej.
    jag skulle väldigt gärna vilja vara med i utlottningen av blad 3.
    Underbart när man har fyra barn munnar att mätta och varje krona räknas och vrids på.
    A är ju arbetslös och min mammapening är inget att hurra för.
    Vill bara säga att jag fortfarande läser alla bloggar även om jag har slutat skriva själv.
    Har dock inte lika mycket tid som förr.
    Tänker på er och ert mirakel nästan dagligen :)

    SvaraRadera
  5. Det är ju verkligen toppen att ni kan få tillbaka en del pengar eftersom ni inte utnyttjar de andra försöken :-)
    Våra blev ju till på sista frysförsöket i första 3-packet så vi behövde aldrig köpa ett till, det märks redan nu att de är sparsamma som smålänningar... :-)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag är gärna med i utlottningen av blad 2 eller 3. :)
    Har läst här ett tag, men är dålig på att kommentera. Ska försöka bli bättre! :)

    SvaraRadera
  7. Bodу creаting, pгеgnаncy or ωеight loss may bе the explanatіon fоr stretсh marκs.


    Ϻу wеbsite Website Link
    Also see my web site > Trilastin Coupon

    SvaraRadera