fredag 28 september 2012

Ett STORT avslöjande

Hör ni trumvirveln och jublet här i bakgrunden. Nä det gör ni naturligtvis inte, men ni kan väl föreställa er det...

Vi har nu veta i cirka två veckor vem det är som jag har inneboende. Jag vet att det finns många läsare som är extremt nyfikna på vem det är. Jag vet dessutom att jag med min flummiga gravidhjärna kommer skriva det (vilket jag redan också råkat gjort) utan att tänka på det...

Vill ni inte veta måste ni genast stänga ner bloggen för här nedanför kommer det stora avslöjandet.


Pojke eller flicka??


Flicka eller pojke??


Det är den stora frågan!


Snart skriver jag det!



Flicka eller pojke??



Pojke eller flicka???


JO!


Det är en......













POJKE!!

33 kommentarer:

  1. Stort grattis! Underbart!

    SvaraRadera
  2. Underbart! Ni är menade att få en pojke :-) jag trodde på flicka :-)

    SvaraRadera
  3. Har känt det på mig hela tiden. grattis:)

    SvaraRadera
  4. Jag trodde stenhårt på en tjej :)
    Kul vilket som!

    SvaraRadera
  5. Roligt!!! Jag tänkte att det nog var så :)

    SvaraRadera
  6. Jag misstänkte det! Det syndes faktiskt något på den ena ultraljudsbilden som gav mig tanken att ert mirakel kan vara en pojke :-)!Grattis!

    SvaraRadera
  7. Tänk jag hade velat viska det i samma stund jag såg dig.För du strålade och var så otroligt vacker ...ja faktiskt vackrare än vanligt...Flickor äter mammans skönhet stämmer som handen i hansken på dig vännen!!!Felicia sa alltid BOBLOR om Fredrik istället för storebror!!Tänk nu kommer det en storebror-bigbrother biglove till er alla inkl se de små ni sörjer.Kraaaam!!En Mirakelkille är vad han är den lilla Wille vilja leva och växa till !!kram

    SvaraRadera
  8. Där gissade jag allt fel! :-) Härligt att få veta, tillhör ju de nyfiknas skara. Grattis till pojken!

    SvaraRadera
  9. Vad roligt! Jag var helt säker på att det blir en lillebror! Så härligt med att känna sparkar - det är verkligen magiskt. kram Eva Liina

    SvaraRadera
  10. Åh vad roligt!!! :-) Men säger man så att flickor äter mammas skönhet? I så fall är det den flicka jag ska få, haha! X

    SvaraRadera
  11. Hade det på känn, tyckte att dina inhandlade tyger häromdagen tydde lite på det ;-)
    Så härligt!! Många kramar

    SvaraRadera
  12. Ljuvligt!
    Som någon annan skrev det är menat att ni ska ha en son:)
    Grattis

    SvaraRadera
  13. GRATTIS!! Både till den väntande pojken och den härligt spontana graviditeten! :-)

    SvaraRadera
  14. Ååååh, vad roligt! Grattis!! Vi väntar också en pojke. Via två UL har vi fått veta att det utan tvekan är en grabb. Hihi :-)

    SvaraRadera
  15. Grattis! Så roligt :) Har just nu en stor längtan efter en son. Har en dotter och blir exakt liks glad över en dotter till, huvudsaken är först att bli gravid och att barnet är friskt. Men det skulle vara så himla kul att få uppleva att vara en pojkmamma:)

    SvaraRadera
  16. Grattis! (Gissade också fel :-) kram

    SvaraRadera
  17. Och jag som var helt säker på en tjej :-) men grattis till en lillkille, härligt!

    SvaraRadera
  18. Åh! En prins!! Grattis.

    SvaraRadera
  19. Grattis till pojken! Vi visste vad det var för kön innan han kom ut, ändå blev jag förvånad på något sätt. Att det var just han, jag hade svårt att föreställa mig hur han skulle vara. Men när jag fick se honom, var det 'aha, är det du!'. Den upplevelsen att se sitt barn första gången är otrolig. Och snart är det din tur!

    SvaraRadera
  20. Åh men åh vad mysigt att vet vem det är o biffar där inne, vi har faktiskt aldrig tagit reda på vilken kön det varit.

    SvaraRadera
  21. Åh vad roligt det måste vara att få veta vad det är för en som myser därinne! :) Grattis!

    SvaraRadera
  22. Åh, stort grattis till lillebror! :-) Vad har ni för namnförslag då?

    SvaraRadera
  23. Vad roligt att ni väntar en liten kille, stort grattis!!

    SvaraRadera
  24. åh, så härligt! Grattis! :) Väntar själv en liten gosse den 26e januari!

    /Jenny

    SvaraRadera
  25. Yey jag visstedet! Stort stort grattis fina ni!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  26. Yey jag visstedet! Stort stort grattis fina ni!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  27. Yey jag visstedet! Stort stort grattis fina ni!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  28. Ååå vad roligt!!!! En liten kille :-) Tänker på er ofta :-)

    SvaraRadera