söndag 9 september 2012

Testing, testing


10 kommentarer:

  1. mamma till 3 och mormor till 109 september 2012 kl. 15:49

    Det blir superbra.

    Kram från Trelleborg

    SvaraRadera
  2. Ska ni ha babyskyddet i baksätet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi har tänkt att ha babyskyddet i baksätet dels för att det är där vi har isofixfästen vilket är det säkraste sättet att fästa ett babyskydd på samt att bebis är mer skydda i baksätet dels för att vi har krockkudde i framsätet fram som man visserligen kan koppla ut, men lik väl finns själv sprängladdningen kvar...

      Om någon av oss åker ensam med Miraklet får vi se hur vi gör. Det löser sig när den dagen kommer.

      Radera
    2. Vi har det babyskyddet i baksätet till vår son på en månad o det funkar kanon! Vi har monterat ett spegel från babyproffsen som sitter på nackstödet. Då ser man i backspegeln hur pyret har det. Skulle det krisa är det ju ändå bäst att stanna bilen, även om bebisen sitter fram, men det har jag aldrig behövt hittills, han somnar som en stock varje gång vi åker bil! :-)
      Grattis till graviditeten, har inte kommenterat förut! Lycka till på onsdag! Och förresten, vi köpte en kronan, osedd, o är supernöjda hittills. Köpte förra årets när de reades ut.

      Radera
  3. Jag har babyskyddet i baksätet. Så den som inte kör kan sitta bredvid bebisen och roa.

    SvaraRadera
  4. Ser ut att funka fint :) Jag har oxå det där babyskyddet, sitter superbra när man har iso fix. Jag hade dock det fram och där fanns inte iso fix, men det är ju väldigt lätt att flytta! Jag körde mest bil själv och behövde ha koll på bebisen så därför fick han sitta fram. Det var ett jäkla stök att koppla ut air bagen fram på vår BMW och att montera iso fix fram var svindyrt så jag använde bält funktionen. Jag tror vi bytte babyskyddet när vår son var 8 månader, då fick han en BeSafe som jag starkt kan rekommendera när ni kommit så långt :)

    SvaraRadera
  5. Hihi, åh vad fint! Vi har ett likadant skydd och är jättenöjda med det.
    Kram!!

    SvaraRadera
  6. Hihi, åh vad fint! Vi har ett likadant skydd och är jättenöjda med det.
    Kram!!

    SvaraRadera
  7. Jag fixade inte att ha min dotter i baksätet. Hade det först men jag var helt panikslagen att hon skulle sluta andas. Kopplade ur airbagen och köpte en isofixbas som man bara kunde klicka i babyskyddet. Mkt bättre :)) men alla funkar olika och olika saker passar olika personer. Jag är kontrollfreak och en nervös hönmamma. Mkt jobbigt att vara så sjukt orolig jämt faktiskt. Tack för svaret om namnen! Det var fint att läsa och få veta!

    SvaraRadera