torsdag 25 oktober 2012

Bakfull

Idag känner jag mig nästan lite bakfull efter dessa två dagar i Ullared. En shoppingtripp som jag velat göra sedan april 2008 och nu är genomförd. Det är väldigt märkligt att man kan längta efter att åka till en gigantisk butik för shoppa, men så har det varit.

Igår, när vi kom hem var jag ganska avslagen, men mannen packade upp alla saker vi handlat och lade det i två högar på golvet i vardagsrummet - en hög med saker vi köpt till bebis och en hög med saker som vi köpt till oss själv.

Mitt uppdrag idag är att bringa ordning på detta!

Vad vi handlat: Kläder, men inte jättemycket då vi har en hel del sedan tidigare, babygym, musikmobil att ha ovanför sängen, bäddset till spjälsäng, vagn och vagga, madrass till spjälsäng och vagga, filtar, handdukar, snuttefiltar, haklappar, skålar och skedar och mycket mera.

Till mig själv blev det lite kläder. Faktiskt några stycken från mammaavdelningen, men även några från "vanliga" avdelningen, påsklakansset, rislyktor, lite godis och naturligtvis lite plastpåsar ;-)

Ska under dagen försöka lägga upp lite detaljbilder på vissa saker med pris.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att sitta och plocka i bebiskläder. Jobbigaste är att man längtar ännu mera till miraklet i magen kommer ut. Jag har inte börjat kolla över allt ännu, men har det mesta sen storasyster kom till världen för fem år sedan, så känns skönt att inte behöva handla massa grejer. Måste fråga, när är det beräknat för er? Här är det beräknat den 8 feb. Och filuren i magen är jätte aktiv, kan sparka så hela magen rör på sig, helt underbart.

    /////// cammie-troll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är beräknad till den 4 februari. Så vi ligger nära i tid.

      Radera