torsdag 11 oktober 2012

Redo

Nu är jag redo inför morgondagens utflykt till storstaden och Underbara barn-mässan. Kläder är framplockat, tågbiljett, panodil och pengar är nedlagt i jackan. Särskilt noga var jag med tågbiljetterna eftersom jag i natt i veckan drömde om att jag glömde dom hemma och inte kom med tåget...

Alarmet kommer ställas på 05.00. Hua!! Jag får hoppas på en bra natt utan allt för mycket huvudvärk och att katten inte kommer in med möss. En natt förra veckan väcktes vi tre gånger samma natt av att kattskrället kom in med möss. Kattlucka är inte alltid bra.

7 kommentarer:

  1. Hoppas du får trevligt :)

    SvaraRadera
  2. Hur gick det med de ev mössen ni fick i bilen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade råttfälla i bilen i tre dagar och fick inte napp så antagligen har den tagit sig ut på egen hand. För vi har inte sett den något mer.

      Radera
  3. Det har den säkert gjort. Annars hade ni nog hittat gnagnmärken i säten och så. Ha dey så himla trevligt i morgon!

    SvaraRadera
  4. håller alla tummar jag har att du ska få må bra och att du får det mysigt på mässan! njuuuut! :D

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en frisk och härlig dag!

    SvaraRadera
  6. Tusen tusen tack. Jo nu håller vi tummar och tår för denna lilla ärta :)
    Hur går allt för er? Du har ju kommit ganska långt nu :) Kramar

    SvaraRadera