onsdag 24 oktober 2012

Tapeter inköpta

Förra helgen beställde vi tapeter till barnrummet och vi hämtade dom i fredags. Dyra var dom, men just då var det 30% rabatt så lite tjänade vi i alla fall. Det blev den tapet som vi tittade på för ett tag sedan. Vi tittade tunt lite på andra tapeter, men hittade ingen annan som vi gillade.

Japp, det är en kille som ska flytta in i rummet som där tapeten nu kommer bestå av träd med bland annat rosa fåglar och rosa körsbär... Som sagt. Jag är inte för pojkigt och flickigt så.... Blir han bög av att ha rosa fåglar på väggen så blir han ;-)
Kanske kan jag med denna tapet överföra mitt fågelskådarintresse på honom!

6 kommentarer:

  1. Den där fick man med som ett smakprov i en Gravid tidning för inte så längesen :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Så bra skrivet, skitsnyggt tycker jag! Mina pojkar har också rosa i tapeten :)

    SvaraRadera
  3. hahah, skönt att höra fler som är trötta på det där med att man måste ha vissa färger till killar/tjejer. Har varit inne och kollat lite på Blocket efter bebiskläder men gick vidare fort - snacka om mossigt genustänk många föräldrar har. Scary!

    SvaraRadera
  4. Älskar tapeterna, så fina! Kommer passa perfekt till ert mirakel <3

    Kram C

    SvaraRadera
  5. Åhhhh den har jag till min dotters rum! Den är ännu finare i verkligheten =) Ni kommer inte bli missnöjda kan jag lova!

    SvaraRadera