söndag 26 september 2010

Fått en award

Jag har fått denna award av Tea och När ett plus ett blir tre.

Kul att få och att veta att människor i bloggvärlden uppskattar det jag skriver.

Så nu ska jag skicka denna award vidare samt berätta sju intressanta saker om mig själv.
Här är reglerna i detalj
  • Som awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du fått den.
  • Tacka och länka till den du fick awarden av.
  • När man får den ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv.
  • Ge awarden till 7 andra bloggare. Skriv till dem att de fått en award.

Sju intressanta saker om mig själv. Hjälp vad svårt!
  1. Jag sjunger i en kyrkokör.
  2. Min favoritserie just nu är How i met your mother (nya avsnitt har precis börjat visas i Usa)
  3. Jag är uppvuxen på en bondgård.
  4. Fick en reumatisk sjukdom, Juvenil kronisk artrit, när jag var runt 10 år.
  5. Jag avskyr att cykla.
  6. Jag tycker att det är roligt att fotografera.
  7. Jag har 50 orkideér i min lilla lägenhet.

Följande award skickar jag vidare till: Ledsen i hemlighet, Carro, Lilla jag, En evig längtan , Greengal och Längtan efter ett barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar