söndag 12 september 2010

Ruvardag 8

Jag har idag länge funderat på att uppdatera bloggen, men jag har inte haft varken ork eller lust. Men här kommer i alla fall ett litet livstecken.

Är som sagt dödligt trött idag, men trots det kan jag inte sova. Märkligt, jag som alltid brukar kunna sova.

Mannen och jag var ute på en promenad på förmiddagen och när vi hade kommit halvvägs och hade så långt som möjligt hem fick jag ont i magen långt ner på höger sida. Fortsatte gå ett tag men fick sedan sitta på den första bänk som jag hittade. Jag fick sitta där kanske i tio minuter innan vi kunde fortsätta hemåt. Nu är den värken borta men istället har jag lite känningar i ryggen istället...

Pust, man blir totalt knäpp av att ruva.

Mannen jobbar så jag försöker att sysselsätta mig bäst jag kan, vilket inte går något vidare...

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig! Hoppas du känner till piggare. Kram

    SvaraRadera
  2. charlotta: Nu får man ju snart gå och lägga sig i alla fall...Om typ 3 timmar i alla fall

    SvaraRadera