onsdag 8 september 2010

Mycket tv blir det

Dessa dagar efter äggplocket har det blivit mycket tv-tittande. Jag planerar till och med vilken tid jag ska ta progesteronet till vilket tv-program det är på tv. Jag brukar ta den runt den här tiden och sedan ligger jag i soffan ca en timme. Idag såg jag att Joey börjar 14.35 så då blir det perfekt.

Har även laddat hem Solsidan då jag inte såg det när det gick på tv. Såg några avsnitt tidigare idag och det är roligt samtidigt som man ibland behöver ta fram "skämskudden".

Den här scenen är så rolig. Tycker jag i alla fall.

2 kommentarer:

  1. jaaa, den scenen är så kul. :-) Jag kollade faktiskt på Solsidan-avsnitt under ett par dagar när jag var hemma och sjuk. Perfekt sysselsättning när man vill ha fokus på annat.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var så befriande när han äntligen fick det där utbrottet. Jag hade nämligen fått flera såna utbrott hemma i soffan medan jag tittade på avsnitten innan. Han är verkligen hemsk Ove!! Ser fram emot den nya säsongen :)

    Kram Rebecca

    SvaraRadera