onsdag 29 september 2010

Trött, tröttare, tröttast

Ju mindre tid jag jobbar desto tröttare blir jag. Det är ju helt konstigt ju.
Jobbar ju just nu bara halvtid då företaget drog ner min tjänst för ca två månader sedan.
Så idag var första jobbdagen för veckan och i morgon är sista dagen för veckan.
Tiden på jobbet idag har varit pest. Redan klockan elva var jag urtrött och hade huvudvärk.

Visst kan jag vara trött av allt jag varit med om den senaste månaden - hormoner, undersökningar, äggplock, äggåterföring och inte minst ruvningen med ett minus.

Vem skulle inte bli trött av det?

2 kommentarer:

  1. Kropp och själ hör samman mer än man tror, tror faktiskt man blir tröttare av psykiska påfrestningar än av fysiska

    SvaraRadera
  2. Klart du är trött. Tror som Anna, kropp och själ hör samman så mycket mer än man tror.

    Kram till dig!

    SvaraRadera