tisdag 2 november 2010

Dags att testa

Idag har jag fått hem mitt paket med testprodukter från Buzzador.
När man är medlem får man erbjudande om att testa nya produkter samt att dela ut och informera vänner, familj och kollegor om produkterna. Det man sedan måste göra är att satt skriva en rapport om vad man själv och vännerna tyckte om produkterna. För varje rapport får man poäng. Ju mer poäng man får desto fler kampanjer får man vara med i. Man tackar bara ja till de kampanjer man tycker är intressanta.

Den här gången är det produkter från Decubal som jag fått hem - handkräm. läppbalsam och ansiktskräm.

Vill du också testa nya produkter. Registrera dig via den här länken . Om du använder den länken så vet Buzzador att det är jag som tipsat dig.

Jag har tidigare fått testa bland annat filmer från Lovefilm, deodorant, pasta, pastasåser, teer, kaffe, soppor, näsdukar och tandkräm.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Passar på att gå med - har hört talas om det innan men inte fått tummen ur...

    SvaraRadera