måndag 29 november 2010

Ruvardag 4 - inte mycket att rapportera

Just nu händer inte så mycket förutom att lägenheten nu är helt klar för visning ikväll.

Var för en stund ute och gick en promenad i det vinterkalla vädret. Idag var det riktigt fint. Mycket snö och sol från en klarblå himmel!

Jag hoppas ju nu att Stjärnan borrat sig fram och envist kommer hänga kvar till augusti någon gång nästa år. Har inga känningar alls och det kanske man inte ska ha heller. Mina bröst är ömma men det har de varit sedan en vecka före äggplock så det är inget symtom tyvärr.

Det är väl bara att vänta och se helt enkelt. Att vara ruvare är ingen rolig tid.

7 kommentarer:

  1. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig29 november 2010 kl. 15:02

    Här hålls det tummar,tår och tassar!
    Vi fokuserar all positiv energi på att augusti 2011 blir den bästa största underbaraste augusti nånsin! Storken har ju varit en väldigt tursam Stork hittills och så kommer den fortsätta! Tänk om ni skulle döpa bebis till Stork för att hedra Storken? ;-) Ha ha ha! Varför inte? Nuförtiden är det ju modernt med ovanliga namn...

    SvaraRadera
  2. Lycka till med visningen å ruvningen :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Lycka till på visningen, hoppas ni får det ni vill ha!

    Ruvningen är jobbig, men varje dag är en dag närmare plusset:) Hoppas, hoppas!!
    kram

    SvaraRadera
  4. Ruvartiden är verkligen inte kul, men jag hoppas det blir din sista- att du får ett plus i julklapp :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag förstår dig verkligen, ruvningen är en tuff tid. Ta hand om dig! Hoppas på ett plus framöver! =)

    kramen

    SvaraRadera
  6. Jag håller verkligen tummarna för er! :)

    SvaraRadera
  7. Fina Anna!
    Hittade din nya blogg av en slump.. Jag håller tummarna och hoppas att Anna-dagen för med sig ett plus till dig!!!

    //Lightfish~Anna från FL

    SvaraRadera