måndag 15 november 2010

Lite missnöjd är jag

Hemma efter dagens äggkontroll och jag måste erkänna att jag är lite missnöjd.
Läkaren hittade åtta äggblåsor i varierad storlek. Den största var 14 mm och den minsta var runt sju mm.
Jag hade tänkt mig att jag skulle ha ett tolvpack med ägg i alla fall...

Jag tog även blodprov för att se hormonvärdet och är det bra ska jag ikväll höja dosen till 250 enheter istället för nuvarande 200.

Nästa ultraljud är inbokat på onsdag 07.40.

VÄX ÄGGEN VÄX!!!

5 kommentarer:

  1. Kom igen nu äggen! jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Väx nu då äggen! Väx väx väx! Heja heja heja! Kan det bli fler ägg om du får höja dosen?
    Håller tummarna! Vi tänker på er och hoppas på att du får sitta och peka på kartongerna när ni flyttar :-)

    SvaraRadera
  3. De växer säkert till sig - vi är många som håller tummarna :-D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nämen vännen, varför det? Det är ju bättre än förra gången?! Eller? upp med humöret,du kommer att få ett toppen fint guldägg att sätta tillbaka sen! Det bara måste du få!

    Varm kram

    SvaraRadera
  5. det hinner hända mycket på dom dagarna! håller hårt:)

    SvaraRadera