lördag 20 november 2010

Lugn lördag

Idag har vi haft en lugn lördag.
På förmiddagen städade vi lite inför lägenhetsvisningen som är om ca en vecka. Eftersom vi nu ska vara borta några dagar är det bra att förbereda lite.

Sedan tog jag en skön tupplur på nästan en och en halv timme. Skönt!!

Jag var igår orolig för att jag fått dubbel dos av Puregon, men idag när jag tog min sista dos kollade vi upp hur mycket medicin som fanns kvar i ampullen och det var så mycket så att jag INTE fick dubbel dos igår. Det kändes skönt att veta.

Resten av kvällen kommer bestå av lite fruktsallad, godis och soffsittande.

1 kommentar:

  1. Låter som en riktigt behaglig lördag. Skönt att det inte blev en överdosering av din medicin igår, dessutom tur att du vågade ta en "extra" dos när du blev osäker på om första försöker fungerat eller inte.

    Hoppas ni får några riktigt bra dagar i Göteborg. Håller alla tummar för att det lyckades denna gången, ni förtjänar det verkligen efter all er längtan och ert slit. Ta hand om varandra!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera