onsdag 17 november 2010

Går det koncentrera sig?

Jobbdags i morgon. Undrar om det kommer gå att koncentra sig på jobbet eller om det bara blir funderingar på äggblåsor, antal och storlek på blåsorna och kommande äggplock?


 Har inte blivit någon dags jobb den här veckan än så länge. Jag skulle ha jobbat igår men var helt utmattad när jag vaknade så jag somnade om och sov till klockan 10.
I morgon blir det heldag är det tänkt och så var det tänkt även på fredag men nu har jag ju ett ultraljud på förmiddagen som jag inte hade räknat med. Så det får väl blir eftermiddagsjobb på fredag.

Sedan blir jag antagligen borta hela nästa vecka. Hoppas kollegorna inte glömmer bort att jag jobbar där...

1 kommentar:

  1. Tack för allt ditt stöd! Det betyder så mycket. Håller tummar och tår för dig vid ÄP och att du hittar mycket skoj i Ullared :)
    Kram!

    SvaraRadera