söndag 21 november 2010

Sista sprutan

Nu har jag tagit den sista sprutan (förutom Innohep som jag förhoppningsvis får fortsätta att ta nio månader till.

I morgon åker vi till Göteborg via Gekås. Har en hel lista på saker som ska inhandlas. Shopping, shopping!!

Ägplock blir på tisdag kl 09.00 och antagligen blir äggåterföringen på torsdag. Carlanderska odlar äggen vidare i fem dagar om man får fler än fem ägg befruktade så det tror jag inte kommer att bli fallet för oss.

Carro undrar om jag kommer att blogga medan vi är borta och naturligtvis kommer jag göra det. Både via mobilen och den bärbara som kan bli en kär vän eftermiddan efter äggplock.

3 kommentarer:

  1. Stort lycka till nu! Ta det lugnt på vägarna och...må storken bringa tur!!! Tänker på er, Kram <3

    SvaraRadera
  2. Lycka till!
    Håller tummar och tår!
    kramar

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Jag håller tummarna hårt för er!

    SvaraRadera