onsdag 17 november 2010

Kom igen nu!

Nu har jag pratat med en barnmorska på Fertilitetscentrum och ordinationen från läkaren där är att jag ikväll höjer dosen Puregon till 300 enheter och fortsätter med det även i morgon.
På fredag blir det nytt blodprov och ultraljud hos min hemortsläkare.

Barnmorskan sa också att trolig dag för äggplock bli på måndag den 22 november.

Nu hoppas jag på att äggen får en chock av den höjda dosen och växer som bara den.

Det är konstigt att kroppen reagerar så olika från behandling till behandling, men man blir ju inte förvånad av någonting längre...

Behöver alla hållna tummar som finns att hållas.

7 kommentarer:

  1. Jag håller tummar och tår för dig.

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Här är en till som håller tummarna!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller både mina och sambons tummar för er! Kram

    SvaraRadera
  4. Här hålls tummar för fullt! Katternas tassar räkas också och dom har ju 4 ben var så här är det sammanlagt 12 tummar som hålls! Heja heja heja väx nu äggen!

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna jag med att de växer på bra nu, inför ÄP! =)

    SvaraRadera
  6. Tack för alla tummar och tassar som hålls!!

    SvaraRadera
  7. jag håller så tummarna blir blå! väx, väx!
    kram

    SvaraRadera