fredag 19 november 2010

Nu är planen spikad

Ultraljudet på förmiddagen visade ca 14 äggblåsor i storlek mellan 8 till 21 mm. Den här gången har äggblåsorna växt i väldigt ojämn takt.

Men nu har jag i alla fall pratat med en riktigt trevligt barnmorska på Fertilitetscentrum och det blir äggplock på tisdag klockan 09.00.

Har varit orolig för att de skulle blåsa av hela behandlingen men så blev det alltså inte och det är ju väldigt skönt.

Tack för att hållna tummar. Tror absolut att dom har hjälpt!

6 kommentarer:

  1. Härligt! Det blir äggplock! Nu håller vi tummarna för många finfina ägg, toppenägg till dig och flera till frysen! Heja heja heja!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! Whiiii! Nu måste du vara ganska öm kan jag tänka mig????
    Jag kunde knappt gå sist :-)

    Trevlig helg
    *vinkar* ;-)

    SvaraRadera
  3. Åh vad skönt att höra! Fortsätter hålla tummarna inför äggplock och återinförningen. Kram!

    SvaraRadera
  4. Åååå vad skoj! Spännande med ÄP :) Det kommer att gå så bra.
    Kramen!

    SvaraRadera
  5. skönt att höra:)
    då ser vi fram emot tisdag!
    lycka till, kram

    SvaraRadera
  6. Carro:Faktiskt så känner jag inte så mycket alls. Var mer "tung" i magen förra gången.

    SvaraRadera