torsdag 16 december 2010

Färdiga och skickade

I oktober var jag på Panduro och köpte pyssel och pyssel var det verkligen att få till julkorten...Det ser så enkelt ut på förpackningen men att det sedan skulle ta ungefär tusen år att klippa ut allt var det ingen som sa.
Men nu är de klara och även ivägskickade till nära och kära. Jag blev faktiskt väldigt nöjd!

Jag satt här och funderade om jag skulle sudda ut våra namn med hjälp av Photoshop på de  färdiga korten, men sen kom jag på att vi kommer finnas i en stor tidning på tisdag med namn OCH bild. Så idag bjuder jag på vad vi heter...Tror dock inte att det syns så väl, men någon av bloggläsarna har kanske väldigt bra syn.

Före
Efter

9 kommentarer:

  1. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig16 december 2010 kl. 21:09

    Vilka fina julkort! Dom är verkligen superfina! Vi har också skickat "julkort"....Hoppas ni får bra post imorgon!

    SvaraRadera
  2. Jessica: Jag är väldigt nyfiken på det där "julkortet". Ni brukar aldrig skicka såna...

    SvaraRadera
  3. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig16 december 2010 kl. 21:32

    Well, det är en typ av kort kan man säga och det kommer nu vid jul så då är det ju "julkort"....Hoppas ni får det imorgon, har hört av andra att en del har fått sina...

    SvaraRadera
  4. Det där "julkortet" kanske ligger i brevlådan redan. Jag har inte fått kolla den idag eftersom mannen tydligen väntar något hemligt.

    SvaraRadera
  5. Oj oj oj vad fint!!! Nu måste jag kolla upp våra facebookvänner hi hi

    SvaraRadera
  6. Jättefina julkort! Kan tänka mig att det tog tid att göra dem. :-) Skönt att ni har en plan för kommande försök.

    SvaraRadera
  7. Jättefina julkort! Roligt när folk gör sina egna kort och inte bara skickar färdiga =)

    SvaraRadera
  8. Oj vad fina! Så roligt att få :)

    SvaraRadera