fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

Vill önska alla ett riktigt gott nytt år!

För min del hoppas jag att 2011 blir ett mycket bättre år än vad 2010 varit.
Naturligtvis har 2010 haft sina bra sidor också, men året har till största delen upptagits av barnlöshet, ivf-behandlingar, sorg och smärta.
Det som varit bra har varit att vi köpt hus, fått ett gudbarn till och äntligen kom ut ur garderoben när det gäller barnlösheten. Dessutom startade jag bloggen under året och kunde aldrig tro att jag skulle få sådant gensvar och så många läsare där ut i vida världen.
Från er får jag ett sånt stort stöd som ni inte ens kan förstå. Hoppas att ni fortsätter att läsa och kommentera min blogg under 2011.
Det är alltid lika roligt när jag ser att en ny kommentar finns att läsa.

2011 börjar med sprutstart antingen i morgon eller på söndag och sedan blir det äggplock någongång runt den 12 januari.

Rivstart på det nya året!

5 kommentarer:

  1. Gott nytt år! Hoppas att 2011 blir året då ni får er efterlängtade bebis! Hoppas att jag själv också får plus på stickan under kommande år. :) Kram.

    SvaraRadera
  2. Ett riktigt gott nytt år, jag tror 2011 blir ett underbart år där drömmar slår in :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år! Håller tummarna för er.

    SvaraRadera
  4. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig1 januari 2011 kl. 12:05

    Gott Nytt År!
    Nu kör vi igen! Heja heja heja! Tummar, tår och tassar hålls för fullt! 2011 är året ni flyttar till hus och får barn! Nästa år så här dags sitter du och matar lill*n i ert hus!

    SvaraRadera