tisdag 21 december 2010

Ute ur garderoben

Här är artikeln om oss.

11 kommentarer:

  1. Jag har precis läst artikeln och ville tacka er för att ni ställde upp och pratade om barnlöshet. Det behövs verkligen! Så att den här sorgen och all deppighet den för med sig inte sopas under mattan. Jag önskar jag var lika stark, men jag har inte ens berättat för alla vänner än. TACK!

    SvaraRadera
  2. Tck för att ni delar med er och pratar om barnlösheten! Det behövs! massa kramar till er båda och god jul! Lisa i Stockhom

    SvaraRadera
  3. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig21 december 2010 kl. 11:47

    Vilken fin artikel! Ni ska vara nöjda och stolta över att ni har modet och styrkan att ställa upp!

    SvaraRadera
  4. Hej! Gumpan/Serenity från FL här :) Ville bara tala om att jag håller tummarna och fortsätter göra det tills er bebis är hos er! Måste också berätta (efter att ha läst artikeln) att min man och jag bor i Norrköping, träffades -97, förlovade oss -02 och gifte oss efter 10 år...häftigt sammanträffande :) Inte häftigt att vi båda haft svårt att bli gravida - men dagen kommer!

    SvaraRadera
  5. Så himla modigt av er! Önskar er all lycka till! :-)

    SvaraRadera
  6. Otroligt fint och modigt av er att ställa upp. Artickeln är väldigt bra skriven. Kram!

    SvaraRadera
  7. TACK!!
    För att ni orkar och vågar prata om det som är så viktigt men som är så svårt att prata om.

    Kramar till er båda!!

    SvaraRadera
  8. Jättefin artikel om er! Jag beundrar ert mod att gå ut och tala öppet om er barnlöshet. Jag har länkat till artikeln från min blogg, hoppas att det är OK.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag bläddrade frenetiskt i tidningen idag i hopp om att läsa artikeln. Fattade först då att den inte publiceras förrens i morgon. Det var nu riktigt roligt att få ett ansikte till personen bakom bloggen! Jag önskar er en underbar jul och att den försenade julklappen i januari blir ett positivt gravtest. Nu måste det väl ändå vara er tur?! Allt annat känns bara fel!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  10. Rebecca: I dagens (21 december) Svenska dagbladet ska den finnas, i slutet av första delen.

    SvaraRadera
  11. Vilken fin artikel om er! Strongt gjort! KRAM

    SvaraRadera