onsdag 11 maj 2011

I morgon

I morgon förmiddag är det dags för rutinultraljud! Äntligen! Det känns som om det är länge sedan vi såg Dutt nu.

Jag hoppas verkligen att h*n lever och frodas därinne. Naturligtvis kommer jag rapportera med bild så snart jag bara kan.

Dessutom ska jag få träffa en läkare i morgon på grund av mina näsblödningar. Jag var kontakt med min barnmorska idag och hon skulle försöka få till en tid direkt efter ultraljudet så jag slipper kommer tillbaka senare på dagen. Vet inte riktigt vad läkaren kan göra, men kanske ska vi reglera dosen på mina blodförtunnande mediciner.

6 kommentarer:

  1. Tror verkligen att är perfekt men ska tänka på er!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag har läst och läst och läst. En blogg som verkligen passar in i mitt liv just nu. Fantastiskt att inse att ni blev gravida i januari. Jag hoppas att den turen kommer till mig en dag... Lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar, det värmer verkligen!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh så spänannde. Det var en otrolig upplevelse att få se bebben i magen. Särskilt för mannen tror jag. Det blir så verkligt att det är en bebis.

    SvaraRadera
  5. Härligt, lycka till i morgon!

    SvaraRadera