söndag 1 maj 2011

Handlat ivf-kläder

Idag har jag beställt från Cafe press med ivf-tema både till mig och till Dutt. Tänkte passa på nu när dollarkursen är gynsam för oss svenskar. Dessutom var det 15% rabatt på alla tröjor och en frakt på 7 dollar. Det är ju ingenting om man tänker på vad det kostar att skicka saker inom Sverige...

 Det var så svårt att bestämma sig så det blev fyra tröjor till mig och tre bodys till Dutt.
Den här, den här och den här till Dutt.
Den här, den här, den här och den här till mig.

5 kommentarer:

  1. Ja vad kul!! Tänkte också beställa därifrån! Vill bara gå några veckor till först! Har hittat en body med texten "frosty baby" som skulle passa perfekt till får lilla frysis!

    SvaraRadera
  2. Åh, de är så underbara! Jag och maken dreglade över kläderna när vi precis plussat. Tur vi hejdade oss och inte hann beställa...
    Förväntar mig en bild på dig med en av tröjorna sen! Och en på dutt så småningom, så klart!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina grejor! Jag hittade osså massor (även om det ju inte går att köpa ivf-kläder för oss nu). tack för tipset.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fina kläder du köpt, både till Dutt och till dig. Tror jag också måste spana in den där webshopen. :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Undrar vad du tyckte om kvaliteten på kläderna och om de var som du väntat dig?
    Jag blev nämligen väldigt besviken på kläderna, som jag fick idag...

    SvaraRadera